Planering, motivation och kunskap

Planering, motivation och kunskap! Är nog dom tre sakerna som behövs för att något nytt ska bli riktigt bra. 
 
Att planera kan vara både a och o. Jag kan känna att jag behöver planering för att underlätta för mig själv, och för att komma igång. 
 
Motivation behövs alltid, och gör att jag lättare klarar av det som ska göras. Det gör att man orkar kämpa och ser det positiva. 
 
Att ha en bra kunskap och vara påläst om det man ska göra ger en väldigt bra grund och ger en bra förutsättningar.
Om man inte förstår det man gör hur ska man då kunna lyckas?!

Att gå ner i vikt med hjälp av lchf är min utmaning! Att förska gå ner i vikt har jag kämpat med hela livet, och det har både gått bra, midre bra och rent åt helvete. Dsom senaste åren har det gått riktigt neråt, och det beror nog på väldigt många saker. Känns lite som om jag hade gett upp, accepterat tanken på att leva så här hela livet. Men samtidigt ville jag inte gå upp mer i vikt - tror nog det är lite de som ändå nu får mig att vilja kämpa. För innerst inne vet jag att jag kan gå ner i vikt om jag bara anstränger mig ordentligt. jag har ju gjort det förr!! Har även provat lchf förut och då gått ner i vikt. så eftersom jag har kunskap om lchf och hag vet att det går så är det de jag ska köra på. Motivation har jag och får jag från min kära N. Vi ska kämpa tillsammans, peppa och vara där för varandra. 
 
Så jag antar att min blogg kommer handla mycket om lchf, och min kamp för att gå ner i vikt. Känner på mig att det kommer stå mycket om mat här på jag älskar att laga mat, och inspirera och bli inspirerad av andra människor. Så...
 
 Välkommen!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0